piątek, 2 sierpnia 2013

Paznokcje ombre

Połowa wakacji już za nami, więc postanowiłam w końcu zrobić coś z paznokciami. 
Już od dawna modny jest motyw ombre, nie tylko na włosach ale też na paznokciach i ubraniach.
Mi najbardziej podoba się w wersji manicure.

Co będzie potrzebne:

- kolorowe lakiery do paznokci 

- bezbarwny lakier do paznokci
- zmyczacz
- gąbeczka kosmetyczna (można ją zastąpić gąbką do naczyń)
- patyczki kosmetyczne
- nożyczki, jeżeli korzystasz z gąbki do naczyń.




Sposób wykonania:

1. Pomaluj gąbkę lakierami tak jak na zdjęciu. Można dwoma lub trzema kolorami.





2. Zbliż gąbkę do płytki paznokcia i odbij na niej lakier. Powtórz to kilka razy, trzymając gąbkę dokładnie w tej samej pozycji. Nie martw się, że coś zepsujesz. Jeśli nie będziesz maziać gąbką po paznokciu, na pewno nic takiego się nie stanie.
Powtórz na wszystkich paznokciach

3. Kiedy wszystkie paznokcie będą pokryte lakierem, musisz usunąć resztki lakieru ze skórek. Namocz patyczek w zmywaczu i skórki do pożądku.

4. Na koniec pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem aby utrwalić efekt.


Tutaj macie moje paznokcie w wersji biało- czarnej



I jeszcze obrazek z internetu, który powinien ułatwić wam pracę.


Komentujcie, jeśli się podobało. A jeżeli nie, to napiszcie co powinnam zmienić lub poprawić.
Masz jakieś pytania lub pomysły na kolejną notkę? Napisz, a postaram się pomóc. 
Jeśli masz bloga, chętnie wpadnę i poczytam ;)


12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba.Najpierw muszę odratować swoje paznokcie,które się połamały w trakcie remontu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się takie ombre na pazurkach, jednak sama jeszcze nie opanowałam tego do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne też próbowałam i jak na pierwszy raz wyszło całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. lollipopek.blogspot.com

    obserwacja za obserwację? zapraszam
    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz ombre próbowałam, ale to zmywanie lakieru ze skórek doprowadziło mnie do szału :D

    Skom http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę smacznego ^^^

    świetna notka :) podoba mi się ten czarno-biały xd

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kończenie spróbować ! ;)
    http://milczac.blogspot.com/ miło jak wpadniesz i zostawisz ślad po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam ombre nigdy nie wychodzi :c

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł:)

    Podoba mi się:)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam zdjęcie, ale jeszcze nie próbowałam tego ombre :)

    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    http://monkeyyo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń