wtorek, 6 sierpnia 2013

Wibo, Lip Sensation - Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym


Na pewno słyszałyście już o tym błyszczyku, bo jest dość popularny. Mi także przypadł do gustu.
Nie wiem dokładnie ile kwasu hialuronowego jest w tych błyszczykach, ale mogę powiedzieć, że błyszczyki dają super połysk.
Jest dostępny w drogeriach Rossmann w przystępnej cenie, ok. 8 zł. Pojemność- 5 ml.
Ja posiadam nr. 2, czyli blady róż.
Jego zapach jest delikatny, podchodzący pod wanilię.
Dość dobrze nawilrza. Dobrze nakłada się na usta, lecz niestety nie utrzymuje się zbyt długo.
Spełnia moje oczekiwania. Lubię błyszczyki, które się nie kleją - ten taki jest.
Moja ocena: 6/6


Oto mój błyszczyk:




Opis producenta:

"Błyszczyk Lip Sensation nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk. Dostępny w 6 odcieniach."

 




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. :)
O czy chcielibyście poczytać?
Jakie są wasze ulubione błyszczyki?

13 komentarzy:

  1. super :D lollipopek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ciągle uzywałam błyszczyków, teraz jakoś mi się odmieniło i nie uzywam wogóle:)
    Widzę ze przygode z blogiem dopiero zaczynasz tak jak ja, zycze powodzenia!
    http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba ja tylko nie słyszałam o nim ^^
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je, jednak osobiście nie miałam. Obecnie używam błyszczyka w pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wpadł w mój gust ten błyszczyk :)
    Zapraszam na nowy post ;
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obserwację ;) Odwdzięczę się :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie widzialam ich haha ałe wole pomadki ochronne *0*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam ten sam odcień co Ty, nie jestem z niego zadowolona, jakoś nie pasuje mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog:)
    Obserwuję i dodaje komenty, liczę na to samo ^^
    http://tina-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jakiś tam błyszczyk, który kupiłam w jakimś tam sklepie :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o tym błyszczyku ;d obserwuję i zapraszam do mnie
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog się rozkręca i fajnie ;)) Miło, że o urodzie ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie: www.marentora-everdream.blogspot.com
    Też się rozkręcam, zatem miło jak mnie zaobserwujesz w g+ i bloglovin' ;)

    Pozdrawiam,
    Marentora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić sobie ten błyszczyk!
    Ja jak na razie nie używam żadnych, bo wszystkie, które sobie wybieram są złe (moim zdaniem).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń